Prin pasiune pentru tehnologie si clienti multumiti, suntem singurul furnizor de servicii SMS din Romania prezent in clasamentul Deloitte Technology Fast 50.

SMS-ul este un instrument foarte puternic de marketing si comunicare directa cu clientii si potentialii dumneavoastra clienti, instrument care va ajuta sa comunicati: eficient - reducand costurile altor mijloace de comunicare, dinamic - putand personaliza mesajele trimise si in orice moment - utilizatorii avand in majoritatea timpului in apropiere telefonul mobil, iar platforma SMSLink™ fiind disponibila 24/7.
Spre deosebire de alte canale de comunicare directa, rata de penetrare a telefoniei mobile in randul populatiei din Romania este de peste 95%. Mai este cunoscut faptul ca 99% din utilizatorii de telefonie mobila stiu sa citeasca un mesaj, iar 90% stiu sa trimita un SMS, astfel va adresati prin acest canal absolut tuturor clientilor si potentialilor dumneavoastra clienti.
Comunicare SMS unidirectionala (optional bidirectionala) catre clienti si potentiali clienti, parteneri sau chiar catre proprii angajati, folosind instrumente avansate de management al destinatarilor si de raportare a rezultatelor, care poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri, formate si obiective:
- Notificari manuale de plata, notificari emitere facturi, notificari scadente catre clienti;
- Informari cu privire la modificarea termenelor si conditiilor financiare;
- Promovarea politicilor de discount, scont, risturn, rabat sau remiza catre partenerii comerciali
Comunicare SMS uni / bidirectionala, integrata cu aplicatii CRM, ERP, Accounting, eCommerce sau alte aplicatii pentru Business Intelligence, complet automatizata, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Notificare automata a clientilor referitoare la facturile emise prin interconectarea cu aplicatia CRM / ERP (notificare emitere factura, apropiere scadenta, depasire scadenta);
- Notificare automata a clientilor cu privire la comenzile online realizate dar nefinalizate (neplatite, plata refuzata etc.)
- Notificarea angajatilor din controlul intern pe tot traseul documentelor in companie, in sensul in care datele facturilor emise sau receptionate ale caror parametrii depasesc anumite cote prestabilite sa fie trimise personalului insarcinat cu controlul.
- Transmiterea de briefing-uri catre personalul de conducere raportate la o anumita perioada de timp prestabilita, ce sa contina informatii importante pentru acestia, cum ar fi: volumul total al vanzarilor, totalul incasarilor, totalul creantelor, volumul achizitiilor, totalul datoriilor, volumul cash-flow-ului din perioada respectiva si altele.