Prin pasiune pentru tehnologie si clienti multumiti, suntem singurul furnizor de servicii SMS din Romania prezent in clasamentul Deloitte Technology Fast 50.

SMS-ul este un instrument foarte puternic de marketing si comunicare directa cu clientii si potentialii dumneavoastra clienti, instrument care va ajuta sa comunicati: eficient - reducand costurile altor mijloace de comunicare, dinamic - putand personaliza mesajele trimise si in orice moment - utilizatorii avand in majoritatea timpului in apropiere telefonul mobil, iar platforma SMSLink™ fiind disponibila 24/7.
Spre deosebire de alte canale de comunicare directa, rata de penetrare a telefoniei mobile in randul populatiei din Romania este de peste 95%. Mai este cunoscut faptul ca 99% din utilizatorii de telefonie mobila stiu sa citeasca un mesaj, iar 90% stiu sa trimita un SMS, astfel va adresati prin acest canal absolut tuturor clientilor si potentialilor dumneavoastra clienti.
Comunicare SMS unidirectionala (optional bidirectionala) catre clienti si potentiali clienti, cu instrumente avansate de management al destinatarilor si de raportare a rezultatelor, care poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri, formate si obiective:
- Introducerea de noi planuri de invatamand postuniversitar catre studenti actuali;
- Introducerea de noi specializari catre studentii actuali;
- Promovarea planurilor de invatamant si a specializarilor catre elevi / parinti (viitori studenti);
- Promovarea specializarilor cu un grad scazut de penetrare in randul studentilor;
- Campanii de brand awareness;
- Promovarea de evenimente, cursuri sau seminarii cu invitati speciali;
- Informari cu privire la schimbarea taxelor sau a termenelor de plata;
- Informari cu privire la bursele de studii sau bursele de merit.
Comunicare SMS bidirectionala cu clientii sau potentialii dumneavoastra clienti folosind numere scurte, de 4 cifre, dedicate sau non-exclusive, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Impreuna cu campaniile TV, radio sau presa se pot realiza campanii prin care sa i se ofere posibilitatea potentialului client sa raspunda sau sa ceara mai multe informatii despre subiectul reclamei (de exemplu SMS to Call Back: "Trimite SMS la XXXX si te sunam pentru mai multe informatii");
- Metoda generala de feedback din partea studentilor care poate fi procesata ulterior in functie de anumite pattern-uri si cuvinte cheie si transmise prin diferite tool-uri si aplicatii catre departamentele din facultate dumneavoastra;
- Promovarea de cursuri, seminarii sau evenimente cu invitati speciali cu posibilitatea de inscriere prin raspuns la SMS-ul care contine invitatia (de exemplu "Pentru inscriere raspunde cu textul DA la acest SMS.").
Comunicare SMS uni / bidirectionala, integrata cu aplicatii CRM, ERP, Accounting, eCommerce sau alte aplicatii pentru Business Intelligence, complet automatizata, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Notificare automata a studentilor / elevilor in cazul in care exista taxe restante ce trebuie achitate in termen de cateva zile;
- Notificare automata a studentilor / elevilor referitor la datele examenelor, testelor si lucrarilor de control, pentru optimizarea comunicarii;
- Notificare automata a studentilor / elevilor referitor la nota la examene, teste si lucrari si modalitatile de a depune contestatii;
- Notificare a parintilor referitor la situatia scolara: restante examene, restante plata taxelor, media generala etc.
- Notificare automata a studentilor cu privire la alocarea locului in camin, taxele de camin restante sau cereri de documente suplimentare.