Serviciul Mobile Advertising, un serviciu oferit in parteneriat cu operatorii de telefonie mobile, va permite transmiterea de SMS-uri cu informarile dorite de dvs. catre baza de clienti a operatorului, clienti care si-au dat acordul pentru a receptiona astfel de SMS-uri cu caracter promotional, segmentata dupa criteriile solicitate de dvs.
Transmiterea SMS-urilor se realizeaza exclusiv catre acei clienti din baza de clienti care si-au dat acordul pentru receptionarea SMS-urilor din partea operatorului de telefonie mobile si a partenerilor sai, astfel pastrandu-se caracterul de permission marketing, serviciul de Mobile Advertising furnizat de SMSLink fiind in conformitate cu legislatia in vigoare.
Prin serviciul Mobile Advertising aveti posibilitatea de a va adresa unor segmente noi de potentiali clienti, care pot fi targetate eficient, ajungand astfel exact la publicul tinta al companiei dvs.
Criterii de segmentare pentru Vodafone
- Tip de abonament (postpaid, prepaid)
- Tip client (persoane fizice, persoane juridice)
- Date de retea (disponibil pentru utilizatori postpaid + prepaid)
- Tip (model) telefoane utilizate (iPhone, Samsung etc.)
- Sistem de operare telefoane utilizate (ex. iOS, Android etc.)
- Servicii telecom utilizate (Internet, MMS, SMS, Roaming etc.)
- Criterii de segmentare pentru persoane fizice (disponibile pentru utilizatorii postpaid + partial prepaid):
- Adresa de resedinta (judet, oras, sector)
- Varsta
- Gen
- Venit lunar potential raportat la consum servicii de telefonie mobila
- Criterii de segmentare pentru persoane juridice (disponibile pentru utilizatorii postpaid):
- Adresa sediului (judet, oras, sector)
- Domeniul de activitate conform datelor disponibile la operator
- Bonitatea clientului (disponibil pentru utilizatori postpaid)
Vodafone Location Based Services (targetare locatie in timp real)
Aditional criteriilor de segmentare enumerate, se pot desfasura campanii Location Based, prin care pot fi targetati in timp real utilizatorii Vodafone care ajung in diferite zone geografice din Romania, precum mall-uri, cladiri de birouri, hypermarket-uri, supermarket-uri, aeroporturi, statii de metrou samd.
Astfel, spre exemplu, daca reprezentati un brand cu prezenta in anumite mall-uri puteti targeta doar utilizatorii care intra in timp real in respectivele mall-uri in care aveti prezenta.
- peste 80 de locatii indoor la nivel national (mall-uri, hypermarket-uri, supermarket-uri, staii de metrou, aeroporturi, samd.), acoperite prin antene indoor pentru targetare cu precizie ridicata a utilizatorilor care intra in respectivele locatii indoor
- posibilitatea de a targeta orice locatii exterioare la nivel national din aria de acoperire a operatorului
Cum pot beneficia de acest serviciu?
Pentru a lansa o campanie Mobile Advertising, este necesar sa va definiti criteriile de segmentare dorite. Dupa alegerea criteriilor de segmentare va putem furniza numarul de utilizatori eligibili si cotatia pentru transmiterea campaniei.
Inregistrati-va si testati gratuit toate serviciile SMSLink